Loppisen!

Gu vad jag har sovit lite, ätit dåligt osv :P
Vi drack lite här igår kväll och idag skulle jag ju upp i tid
för att stå och sälja på loppisen!
Det gick faktiskt ganska bra, fick ihop ett par hundralappar i alla fall.
Dock var det kallt och blåsigt och sen kom regnet.
Blev helt frusen så har fått ta mig ett varmt bad för att tinas upp.
Mina händer blev typ lila? Usch.

Har nu ätit mig en fet pizza eftersom jag är så förbannut trött att jag
inte orkar göra någon mat :P
Skönt att bara sitta ikväll faktiskt... och nej.. inga gäster är här.
Hade aldrig orkat med.

I morgon är det dags! Tyskland here i come.. 
Har faktiskt inte packat någonting, men det hinner jag med i morgon.
Vi ska inte åka förens på kvällen :)
Känns faktiskt bra det, så slipper man gå upp förbannut tidigt för att 
stressa iväg liksom.. 

Ikväll blir det film med min älskling :)



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Mia

svar: Tack så mycket! :) Vad glad jag blev av din kommentar! :* <3



okej mysigt! Var praktiserar du någonstans? Jo min dag var bra. Idag blir det läxor och städningen, mindre kul. Men sånt som måste göras ;) <3

2010-05-09 @ 10:58:52
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se