Kvällen räddad



Dagen blev ändå räddad till slut :)
Min lilla Elin var här förut, faktiskt rätt länge.. hon
gick bara för en liten stund sedan.
Vi har kollat film och umgåtts ganska länge idag ändå.
Hon köpte med sig lite gott till filmen också, sötnosen :)
Tack för ikväll!

I morgon måste jag upp tidigt för att ringa ett samtal
då jag inte fick klart om mitt nya schema på praktiken
börjar gälla i morgon eller nästa vecka? Hm... krångligt.
Hoppas på nästa vecka så man kan smälta det.
Men är det i morgon redan så är det, och då är jag ju ändå
redan uppe.. fast känns som jag måste sova in gårdagens natt.

Är jätte trött nu så tänker faktiskt gå mot bädden.
Vi hörs i morgon!
Sov sött allesammans.....zzz...


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se