Kiel - Bilder

Tänkte att jag laddar upp lite av bilderna nu men flera bilder kommer också!
Måste nämligen höra med några om jag får ladda upp på dom eller ej  :)
Och här kommer själva resan lite granna då, och all shopping i ett annat
inlägg!



Här vinkar dom av oss :)



Myyyycket gooo frukost på båten :)




Utsikten från hotellet


En kyrka min mormor gift sig i :)


Och samma dag vi åkte hem började Ölfestivalen där nere så här
höll dom på att förbereda.

Och om jag ska berätta lite mer vad vi gjorde så kommer det här.

Vårat hotell låg bara ca 10 meter från gången där man går av färjan,
så nära trodde vi inte att det var men var lika bra det.
Vi hade verkligen nära till ALLTING.
Resturanger och shopping osv.
Samma dag vi kom åkte vi tåget till en annan liten småstad utanför Kiel.
Vi skulle hälsa på några släktingar till oss som vi aldrig träffat innan.
Dom kom och hämta oss och var jätte trevliga och man ville inte ens
åka där ifrån men klockan gick och självklart var jag jätte trött efter
att jag gått en hel del innan.
Som att titta på en gamal grav där mammas morfar ligger och mormors
gamla kyrka där hon gift sig.
Var i alla fall väldigt roligt att träffa dom och jag hoppas att vi ses igen!
Nästa dag tog vi hela dagen åt shopping, vi åkte till ett shoppingcenter och
inte nog med det gick vi i hur många affärer som helst runt området vi bodde i.
Hittade mängder med kläder kan jag ju bara säga och mamma också.
Nästa dag var väl också shopping, gu man glömmer nästan av.
Vi shoppade i alla fall en jäkla massa!!

Frukosten på färjan var jäkligt go, dom hade massor att välja på.
Vi hade en väldigt lugn resa också både på dit och hemfärden.
Det enda som var lite jobbigt var väl nätterna.. i första hytten vi hade på
färjan var det ett ljud som lät hela tiden med samma mellanrum..
det var från färjan det kom under någonstans och det vaknade jag av.
På hotellet hade vi tre kyrkor runt omkring och en av dom väckte mig runt fyra
en gång :P  Sen är det väl alltid lite omställning när man inte är hemma och så.
Men har fått sovit igen allting redan i alla fall.
Somnade jätte tidigt i torsdags kväll.. runt halv nio tror jag.
Var klar vaken kl två på natten men valde såklart att fortsätta sova och gå upp tidigare.
Lika bra man håller dygnet rätt :)
På måndag är det ju praktik igen så!
Nåja! Det var väl lite grann och några bilder hittills orkar inte ladda upp alla.
Men på shoppingen kommer det såklart en del, men som sagt i annat inlägg!

Allt i allt, det var en rolig och bra resa!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se