För jäkla gött väder!

Shit vad gött väder det är idag! Håller ni inte med?
När jag stod ute på rasten vid praktiken så..mellan
två väggar plus solen som sken var det fasiken 44 grader!
Det kändes också kan jag säga. Det var så att man bara sukta
efter dricka... hehe
Fortfarande lika fint ute ännu också!!
Har dock hört att det ska komma regn i morgon och då är man såklart
ledig, men så är det väl alltid?
Köpte med mig en dricka hem.. för att sätta sig på vagnarna här i sådant
väder är rena pinan.. hade förmodligen dött på vägen hem annars :P

Nu sitter jag hos syster min.. mamma är också här men blir väl att snart
åka hem tror jag om vi inte skulle komma iväg till allum.
Det är frågan det.. man blir ju väldigt pigg men samtidigt väldigt slö av vädret.
Kändes som att jag skulle somna på vägen hem, men man känner väl inte
hur trött man är när man jobbar utan först när man slappnar av.

Jaja, något vill jag i alla fall hitta på när det är så fint väder!
Tråkigt att bara åka hem och sätta sig?
Det är tredje dagen idag som jag har varit så jäkla sugen på att cykla
men ingen har viljat cykla med mig :P
Får väl se om jag lyckas få med någon idag eller om jag kanske t.om cyklar själv.
Frågan är bara var... kan man picknicka själv? hmm..
Vem ska ta bort alla myror och andra småkryp som kryper på mig då?

Hehehe..

Sooooooooooooooooool var det!


// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tjatar på Andreas att vi ska ut och cykla för det är ju fasen inte roligt själv :P Haha.. Hoppas allt är bra med dig! Kram

2010-05-19 @ 17:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se