Dödstrött igår

Heej!

Igår tog verkligen energin slut till allting.
Vi åkte ju hem till mormor på lite middag osv.
Efter det drog vi till våran moster och kusiner, 
var ett litet kalas för en av dom.
Sen fick jag ju faktiskt tag på min gamla vän jag pratade om.
Och vi bestämde att vi skulle ses och allt var klart.
Vi skulle mötas på A6 center.. men när vi kom dit var det ju stängt!
Så de andra tyckte att det kändes segt då att vänta på henne först i
40 min innan hennes buss skulle vara framme och sen var vi alla så
jäkla trötta alltså.
Jag fick ge med mig... så det blev ingen träff.. men vi har sagt
att vi ska prata om någon dag då hon kan komma upp hit istället! :)

Sen när vi äntligen var hemma.. alla var så trötta men ville ändå hitta
på något, jo det blev ju så också.
Vi åkte hem hit och så blev det film med snacks och godis :)
Men jag fick verkligen kämpa mig för att se klart hela filmen.

Idag är det söndag och jag vill inte ens tänka på måndag i morgon.
Det är jätte fint väder ute nu, blå himmel och inte ett moln.
Väntar på att syster ska svara på mitt sms.
Pojkarna ska iväg och pilla med bilen idag igen, och jag och syster
tänkte fortsätta rensa i källaren till loppisen.. men i detta fina
vädret känns det lite....kleent?




// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv;äsch, du behöver inte hitta någon att gå med ;P kmr vara så mkt folk där så du hittar säkert någon på plats att prata med, om inte annat mig och min kusin :D Klart du ska anmäla dig! :D :D

2010-05-02 @ 19:16:54
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se