Civilkontrollant

Varför tar dagarna slut så fort? Det går ju för fort :O
Hinner inte med allt jag ska.. inte ens om jag planerar.
Har hunnit med praktiken, åkt bil, backaplan.. och varit iväg och solat.

På praktiken idag (Coop) hade vi en civilkontrollant som gick runt
och låtsades vara en helt vanlig kund med korg och gick och tittade på 
saker och plockade ner saker i korgen då och då, så att ingen tänker på det.
Och så gick hon hela dagen för att titta efter snattare.
Och under mina fyra timmar som jag var där så haffa hon faktiskt en!
Som hade plockat på sig NIO olika saker.. typ.. pannkakor, sylt, vindruvor..
ja, gu vet vad.. 
Rätt bra att ha sånt ibland ;)
Undra om dom tog någon mer? Får höra på onsdag.

Bara två timmar kvar tills jag ska iväg igen och hämta pojk från jobbet.
Som sagt, tiden går väldigt snabbt. 
Har bara varit hemma ca en timma innan idag...och nu kom jag hem igen för
en stund sedan.



// PinkSugar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se