Vad ska man hitta på?

Min stora fråga idag...
Vad ska man hitta på ? 
Har hämtat vovven, så lite sällskap har jag ju.
Tänkte sätta mig och rensa papper typ :S  sånt där som man aldrig någonsin 
får lust med.. och det har jag inte nu heller.. speciellt inte med det fina vädret utanför.

Åh jag börjar bli så trött på min lägenhet :O
eller alltså, jag vill redan byta tapeter och då har jag inte ens haft dessa jag har nu i 
ett år ännu.. ändå har jag valt dom själv.
Bra jobbat.

Ska försöka ta ett röj och förbättra sitlen eller något, då kanske man kan leva med
tapeterna i alla fall?
Det är ju förändring jag är ute efter så att säga..

Men nu ska jag först gå och ta mig en glass!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se