Långledig!

Tjoho! 

Då var man hemma igen och även om jag tror att jag
kommer bli rastlös efter bara en dag så känner jag ändå
att det är sköööönt för nu är jag ledig en heeeeeeeel
vecka framåt!
Ingen praktik förens onsdag nästa vecka igen alltså!
Börjar redan fundera på vad jag ska hitta på för att känna
att dagarna är fulländade?
Men väldigt många är ju lediga i alla fall fre-mån så helt
ensam blir jag väl i alla fall inte!
Får nog faktiskt fundera ordentligt och planera in vad som 
ska ske olika dagar så jag har något att se fram imot och
så att dagarna faktiskt går till någon nytta.

På praktiken idag värkte min tand vääldigt mycket och min
huvudvärk blev faktiskt bara värre.
För att kunna orka koncentrera mig igen fick jag ta en ipren,
tänkte att det är nog bäst så istället för att gå där med ett
helt bultande huvud.

Nu ska jag fixa lite lunch och slå en pling till min syster
och se om hon vill komma hit på lite påsk pyssel!



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se