Ultraljud - Kolla kön

Då var man hemma igen.
Nu ska jag avslöja det hemliga, hih!
Jo, jag skulle ju möta Angelica och hennes pojkvän vid tåget.
Men det blev så himla stressigt så M fick köra mig till platsen
vi skulle till och så fick jag möta dom där istället.
Gick ju bra det med så :)

Var skulle vi då?
Jo vi skulle till en ultraljudsklinik, och jag fick följa med :D
Detta har varit planerat i några veckor faktiskt ^^
Angelica är ju gravid, som jag vet inte nämnt tidigare men så är det :)
Dom skulle ta reda på vilket kön det är!
Har aldrig varit på ultraljud någon gång.. kanske inte konstigt men haha
nu är ju ändå bebisen så stor att man ser detaljer och sånt!
Men shit vad overkligt alltså, även om jag "sett" H*N så fattar jag fortfarande inte.
Fick se H*N röra på sig och hur H*N mumsade med munnen, haha! :D
Såg hjärtat slog, fick höra hjärtslagen.. 

Så, vad var det för kön då?
Fanns det någon liten pillesnopp eller inte? Var det en pojke eller flicka?
Det förblir en hemlighet ;)
Jag vet :D

Åh, det var mysigt alltså.. roligt och spännande.. kan fortfarande inte fatta :)
Kommer antagligen inte fatta förens H*N är född.
Men jag älskar verkligen att lägga mig i Angelicas hela graviditet haha,
vill liksom ha reda på allt, från vad hon köpt för saker, kläder, besök hos barnmorska osv.
Hur hon känner sig, hur det känns med magen... ja, ALLT :D
Tycker det är superkul att hon ska få en liten bebis!
Älskar bebisen redan! Känner mig typ lite knäpp :D
Men då får jag vara det, bryr mig inte.. är ju bebiskärlek alltså!

Egentligen är det inte så långt kvar... V.27 nu... kommer gå fort!
Vi längtar efter dig :-*

<3




// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: marbie

sv: hehe jaha ja hundar är roliga! =)

2010-03-14 @ 00:09:59
URL: http://www.marbieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se