Ullaredsresan

Heej!

Blev inte mycket till blogg igår, fullt upp alltså.. igen.
Jag hoppades ju på att få en bra natt tills vi skulle upp och åka
till Ullared men så blev det inte.
Vaknade av grannarna vägg i vägg till sovrummet att dom bråka
och skrek på varandra kl 4 på morgonen!
TACK, och jag som skulle upp 5, hann ju knappt somna om efter det.
Som en zombie kom jag in på Ullared, vaknade väl lite till och från.
Under bil resorna somnade man väl till och från sådär 2 minuter och vakna igen.
Kändes som att en hel dag hade gått när vi väl var hemma.. som att allt hade hänt
"igår" ni vet den där känslan?
Vi var ju ändå hemma vid 12-13 någon gång tror jag.
Orkade knappt plocka upp alla saker, blev sängen nästan med en gång.. två timmar
och sen skulle man upp igen, ja ni vet.. gästerna!!
Men jag var så slut, jag orkade inte göra mig i ordning eller något.

Till kvällen då i alla fall blev det dricka, och med drickan kunde man visst hålla igång
ett ganska bra tag.
Gick väl upp halv 11 fast i nu läget blir det ju halv 12 eftersom vi ställt om klockan inatt,
det har ni väl inte glömt? Då blir ni försenade i morgon ;)

Jag trodde ju att jag skulle vara mest slut idag, men det tog nog rekordet igår för idag
är jag faktiskt ganska pigg ändå!
Nu har jag röjt undan från igår, ska väl snart hitta på något att laga till middag också.

Bilder från Ullared kommer i nästa inlägg!

Föresten, deltog ni i Earth Hour igår?
Det gjorde vi i alla fall, massa ljus :)


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se