Solat

Blev inte så mycket för mig att hjälpa till där borta!
Tog bilen och åkte upp till mamma istället.
Åt lite och sedan åkte vi iväg och solade.
Gu va härligt det var.. alltså var så avslappnad efteråt
att det kändes som en ny dag.
Får se om man kan få lite färg om ett tag då :)
Köpte nämligen ett 10 kort nu.. Känns lite lagom fram till
början av sommaren.
Nu försöker jag vara mysig och köpte hem fläskfilé, potatisklyftor
och beanersås till det.
Diskat och plockat undan och tänt ljus..
känner mig lite "uppstissig" igen så hoppas jag kan njuta av maten och
resten av kvällen för i morgon är det ju måndag igen.



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se