Solade i alla fall!

Heej!

Kom hem till mamma för en stund sen..
vi var hos min syster ett tag och åt pizza, eller jag åt pizza
och dom åt kinamat.
Var ju som sagt och solade idag och jag tog en VÄLDIGT hög
solskyddsfaktor på mina "drabbade" områden på kroppen.
Hoppas att detta hjälper, eller alltså att det inte kommer ännu mera.
Men det märker vi nog först i morgon eftersom det tar tid även
för eksem att komma fram.

Var en sväng förbi apoteket också och köpte hem en aloevera gel
som tydligen ska vara bra för eksem och annat.
Istället för en massa kortison.. för så farliga är dom inte.
Men som sagt nu är det bara vänta och se, hoppas på det bästa.

Måste ju bara tillägga att idag har man inte behövt någon jacka nej.
FÖRSTA RIKTIGA VÅR DAGEN!
Visst innan har det varit soliga dagar (sköna sådana också) men idag
har det faktiskt varit VARMT i luften!
Har suttit inne i bilen med fläkten på.. blir så himla varmt med solen
och värmen genom rutan.
Idag tänker man hur man ska palla på sommaren, men kroppen vänjer
väl sig lite i taget?
Skönt var det i alla fall och jag har hört att det ska bli ännu varmare i morgon!







// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Angelicaaaaaaa

haha ett stort nöje att bara kolla dina målade bilder :P hahaha



måste prata med dig också gumman.. kan bara göra det när jag e själv med :/ fuck va jobbigt allt blev när jag fick reda på det jag nämde i morse..

behöver någon som svär och tänker elaka tankar med mig <3

2010-03-26 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se