Pastasallad

Hej allihopa!

Praktik och allting slut för idag.
Är JÄTTE trött idag också ändå har jag sovit bra liksom.
Men men.. var och köpte lite "ingredienser" förut för jag
har tänkt att göra en hemmagjord pasta sallad.
Hmm.. vi får väl se hur det blir men jag har redan kommit på
att jag glömde köpa ägg! Jävla ägghövve!
Pastan är kokad och klar, resten ska jag fixa lite senare.
Får väl slänga in en bild sen när den är klar :P

Ska även fixa lite annat gott ^^
Men det får ni se senare då!



Resten av dagen:

  • Noppra mina ögonbryn
  • Fixa allt dedär goda (gå och köpa äggen!)
  • Åka och lämna Theo
  • Kolla på Glamourama (sista avsnitten)


Ja, det till att börja med om jag inte somnar innan! 



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se