Nya vårskor och fotoskrivare! :D

Vi åkte in mot stan idag för att kolla in i den nya skobutiken som är helt nyöppnad.
Det är en sko outlet så det är ju fynd man får hitta liksom.
Jag hittade ett par riktigt snygga skor men såklart fanns dom inte kvar i min storlek.
Men gjorde ändå ett fynd på mina första vårskor, dessa skor som jag tyckte var söta :)



Bilden kanske luras lite att det ser ut som silver, men det är guldkant
och guld rosett.


Vi åkte vidare till flera andra affärer också, som netonet..
vi kom inte tomhämta där ifrån heller faktiskt.
Nu har vi köpt en fotoskrivare :D fotopapper mm.
Så nu kan jag ju skriva ut foton direkt till mitt scraapbooking och andra
foton man bara vill ha i andra album eller på väggen!
Har precis testat lite olika format, ser jätte fint ut!
Är jättenöjd alltså :D


Kollat på wipeout ikväll också, roligt dedär.. skrattar jämt.
Dom har så sköna kommentarer om allting också, haha!
Nu ska jag fortsätta att pilla med foton ;)





// PinkSugar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se