Jag trivs!

Blev en sväng upp till min syster ikväll då.
Jag visste väl att jag var tvungen att få gjort något mera, haha!
Nej men jag var ju så sugen på scraapbooking och min syster har lite sådant 
också så då tänkte jag att vi kanske hade lite tillsammans.
Men så blev det inget med det, trotts att jag åkte dit med alla grejer :P
Vi insåg ganska snabbt att vi behöver flera saker.
Ska ju kanske ner till Ullared om ett par veckor, tänkte leta efter det där då.
Hörde nämligen av Angelica att hon köpt en hel del där.

Och måste bara tillägga att än så länge så stormtrivs jag på nya praktiken faktiskt! :D
Känns så jäkla härligt att tiden faktiskt rullar på!
Jag menar, det är ju härligt när man inte märker att tiden går på ett jobb liksom..
helt plötsligt ska man bara hem igen.
Måste ju betyda att det är ganska roligt och att man trivs?

Dock hade dom glömt av att säga till när jag fick ta min rast..
i måndags sket jag i det så då jobbade jag på fyra timmar i streck
men idag orkade inte mitt huvud längre så jag blev yr typ.
Så jag fick faktiskt säga till och då var det ju så att personalen trodde ju att jag redan
hade pratat om det med chefen men så var inte fallet.
Så det var ju bara att ta sig en rast liksom :)
Jaja, sånt händer!


Nu ska jag äta lite och sedan blir det nog sängen ganska snart.

Sov gott allihopa!



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Nina

Ah det finns rätt mkt på ullared :D



linda va roligt att du trivs på praktiken :D

2010-03-11 @ 08:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se