Huvudvärksfri, äntligen!



Alltså min huvudvärk har kommit tillbaka tre gånger.
Hade ingen värk tablett hemma så fick sticka ner till affären och köpa ipren.
Så nu har jag fått känna på det också att det är bra att dom säljer sådant
i vanliga livsmedelsbutiker!
Var faktiskt jobbigt att gå ner till affären bara... mådde helt konstigt och
blev helt genomsvett, huvudvärken tog kål på mig.
M och hans vän ville att jag skulle köra dom hem till honom för att han skulle
få hämta kylning till hans dator.
Då jag inte druckigt några cider som jag valt att skippa så kunde jag ju det :)
Och nu under tiden har iprenen värkt klart tror jag så nu känner jag mig ganska pigg igen!
Känns bara lite spänt men inte ont :)

Ska fortsätta mysa nu in i huvudvärksfria kvällen med de sista avsnitten jag ännu inte sett
från Glamourama! :)

Hörs snart igen!



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skönt med ingen huvudvärk. själv har man grovt ont i huvudet :/

2010-03-13 @ 01:43:07
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se