Hihi

God morgon!

Kommer upp tidigare och tidigare för varje dag! :)
Är jättebra, behöver komma tillbaks till verkligheten igen.
Ser ut att bli strålande väder idag igen, härligt härligt!

Igår åkte jag till allum en snabbis för att köpa lite presenter
eller vad man ska säga.
Men DOCK var det slut nu igen som jag letat efter sedan innan jul!
Men det skulle komma in nya som de hade kvar på lagret från rean :P
Nej, så de blev inget med det...men en ny hårinpackning i alla fall!

Nu ska jag snart få i mig frukost och sedan ska jag in mot stan för
att köpa lite annat roligt!
Mer får ni veta senare :D




// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Amundvilma

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2012-01-31 @ 09:00:35
URL: http://amundvilma.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se