Fullt upp hela dagen!

Pust pust pust pust.. 

Praktik 11-15, hem, åka iväg för storhandling runt 16.30.
Hemma igen runt 21.... plocka in massa massa mat och 
nu har jag städat en massa också!

I morgon kommer det lite gäster men långt innan dess
så ska vi äntligen till ULLARED! :D
Känner mig verkligen helt slut nu.
Har varit slut för längesen men ändå kämpat på för att hinna
med allt jag vill.
Lägga sig i tid idag vilket betyder egentligen snart
för vi ska åka hemifrån kvart i sex i morgon bitti!

Och alltså efter en lång dag på Ullared så ska vi få hem folk
och sen antagligen blir det dricka också.
Kommer jag vara slut på söndag eller kommer jag vara slut?
Det är vad jag tror haha.


Och.. mina eksem.. har i princip försvunnit nu och än så länge
har inga nya dykt upp, det gillar vi.
Men kan ju ta flera dagar för dom också men om man redan
har fått så borde ju dom bara bli "blaffigare" ? Jaja.. än så länge glad.


Trevlig helg allesammans! 
Gonatt!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se