Dagen har gått fort

Kom hem för en halvtimma sedan.
Shit vad dagen har gått fort tycker jag!
Det var en liten stund på praktiken som gick segt men det försvann
lika fort igen!
Helt plötsligt var det dags att gå hem, haha.
Men det tog en timma innan jag var hemma bara för all väntetid på vagnar osv.
Annars tar det inte så lång tid egentligen, och jo.. jag gick till affären en snabbis också.
Så frågan är vad man ska hitta på nu? Jag känner mig trött men ändå
full av energi.. konstigt.
Känns verkligen sjukt att klockan redan är halv sex.. brukar ju alltid vara klar
runt 12 liksom.. men men!

Är sugen på scraapbooking men behöver ju fasen mera saker :(



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se