Blev solning också!

Gu vad skönt! Kom hem för en liten stund sedan från solandet!
Och för övrigt med mina eksem så har dom gått ner sig, 
ser inte skymten av dom!
Men nu smörjer jag mig också med en ännu högre faktor.
Får nog göra det ett tag tills jag fått fin brun färg.
Nu ska jag strax få i min lite kvällsmat och bara slappa tills 
sängen kallar på mig!

I morgon blir det praktik igen men börjar inte förens kl 11.
Har även hört av mig till min gamla praktik också angående
för ett avslut hos dom.
Inte bara för orken utan så jag lättare kan utöka min tid på
Coop istället med flera timmar och kanske flera dagar.
Känns fortfarande helt okej eller t.om roligt där.
Och vissa dagar har jag faktiskt redan känt att jag hade kunnat
stanna längre :)

Gonatt och sov sött!



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: marbie

sv: vadå? har du skickat mejl till mej? Jag har inte fått något!

2010-03-31 @ 01:20:24
URL: http://www.marbieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se