Vilken kväll haha

Herregu vad klockan är mycket och vi är precis hemkomna!
Min kväll slutade absolut inte som jag tänkte mig.
Tänkte mest bara ta det absolut lugnt men har hunnit med en hel
ute kväll!!
Vi träffade ett gött gäng ute också som OCKSÅ ska till MT i morgon.
Dessutom bodde dom nära där vi bor så taxi hem kunde vi också dela.
Dock inte exakt hela vägen därför bestämde vi att vi åkte till deras hem
och sedan där efter skulle vi ta vagnen eftersom att alla vagnar i stan hade
redan slutat gå, ja ni hör ju.
Mötte någon som såg ut som en trollkarl som hade varit på begravning, och
som hade kommit med ett försenat tåg för att en kille blivit påkörd av tåget?!
Han skulle också åt samma håll men upptäckte innan oss att inga vagnar gick.
Efter taxin då..
...så vi gick mot hållplatsen men så kommer det där jälva "DUUUT DUUUUT"
.... "västtrafik informerar" bla bla bla.. vi rekommenderar resegarantin eller taxi. Fuck.
Nää då går det inga vagnar för att det är fel på någon jävla vagn. SUCK.
Och då hade vi precis lämnat våran taxi och betalt och gått vidare.
Så då var det bara att springa ut mot gatan och stoppa en taxi.
Och C skriker "detta är inte USA, dom stannar inte här"
Bestämt skriker jag att det gör dom visst, och visst gjorde dom det!

Från första början åkte vi in för att möta en full pojkvän som knappt visste
vart han var haha... och så slutade det såhär.
Vi har dessutom spelat biljard ikväll också! Riktigt roligt slutade allt i alla fall.
Nu hoppas jag att jag inte är allt för död i morgon för det.
Nu MÅSTE jag sova... i morgon börjar det från 12 - 00... måste man vara pigg då eller?
Ehm, ja.
Vi har antagligen sällskap i morgon av dagens sällskap också, nice nice.

Go natt på er!



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se