Nationaldags firande

Hej kvällen...


Vi var på väg mot firandet för nationaldagen idag men det var
så jäkla ont om parkeringar.. eller snarare det fanns ingen parkeringsplats
i närheten alls, alla hade ställt sig längst gatan och där var det ju redan fullt.
Förstår inte riktigt hur dom hade tänkt sig.
I alla fall, det blev till slut att vi bara åkte förbi och åkte vidare.
Det blev att vi spelade minigolf, det var roligt trotts mitt humör som kanske
inte var på topp just då.. alla dagar kan inte vara bra.
Fast den var helt bra från början men sen blev inget som man tänkte sig,
ni vet säkert?

Fattar inte att det redan är söndag... är det någon som gör det?
Upp igen i morgon och ha en hel vecka framför sig.
Denna helgen har jag i alla fall fått ut min vila som jag inte lyckades så bra med
förra veckan.. tog ju död på mig haha!



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se