Midsommar

Tjenare!!


Alltså, jag lever.. haha!
Allt gick så jäkla fort till midsommar och nu är den redan förbi också.
Och ja, midsommar har faktiskt varit roligt.
Ja hade ju med mig datorn men det blev ingen tid över till det.
Som resten av hela landet (tror jag?) så var de så jäkla fint väder,
och det är det än!
Phuu..

Det tråkiga är att trotts jag hade med mig kameran har jag inte mycket
bilder från midsommar men några från mobilen ska jag ladda in senare.

Vi hade som sagt hyrt en stuga ute på Bolmsö, i Småland.
Åkte ner med ett helt gäng så allt som allt hade vi väl 4 stugor hyrda tror jag?
Jaja, blev riktigt midsommar mat och dagen efter blev det en tur runt på ön
och sedan grillning!
Men så har vi också varit och fiskat en massor! Dock inte så mycket fisk
fångad men fan vad kul det är!
Vi kom hem söndags och det var inte länge vi var hemma förens vi åkte ut igen
till älven och fiskade här också ;)
Ska även ut på fredag också och fiska! Får hoppas på att vi får något då.

Och annars.. så är väl det mesta som vanligt.
I morgon är jag ledig i alla fall och då ska jag passa på som vanligt att fixa
i lägenheten.. rätt skönt så har man det gjort innan helgen och slipper tänka på det.

Börjar bli rätt trött nu, men jag vill så gärna höra något från Angelica innan jag lägger mig!


// PinkSugar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se