Nertrampad i moshpiten

Heej...

Blir inga bilder uppladdade här på bloggen idag i alla fall.
Måste ha lite mera tid till det.

Men tänkte i alla fall berätta hur grymt metaltown har varit!
Riktigt nice! 
Fast vi började ju redan i torsdags att värma upp :P
Alkohol i tre dagar i rad haha.. ja visst är man lite mörbultad men jag står
på jorden än! Fast inte igår..hö hö.. nej för..
Dock blev även jag nertrampad då hela moshpiten kom springandes
över mig, och det var FAN så läskigt att bara få en smäll och ramla
pladask på marken rakt åt sidan och sedan ligga där nere medans
alla andra springer över en och man kommer inte upp!
Såklart rycker folk upp varandra och även om jag låg 10 sekunder
kändes de då fan som en evighet.
Gjorde ont kan jag säga att det gjorde och jag känner av det än.
Funderar snarare på hur min dag på praktiken ska bli i morgon!
Gör ont att böja sig ner och nu kan jag inte lägga mig ner ordentligt ens..
lutar hellre tyngden på armen istället för höften.
Är alltså höften och längst med benet som det gör ont!
Armbågen och så är väl inget skämt heller.
Blåmärken har vi en del också ;) och en skrapad höft!
Men i alla fall, på praktiken vad gör jag mest där? Typ... böjer mig..
lägger allt i hyllor, tar nästa grej , böjer mig.. osv om och om igen.
Ska i alla fall göra ett försök!

Tänkte inte skriva så mycket om banden nu utan gör det när bilderna kommer också!
Nu tänkte jag ta mig ett bad innan jag ska sova och upp tidigt i morgon igen!

Nattinatti hard rock halleluja... rock on... meeeeeeeeeetaaaaaaaaltoooooown!

HAHA


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se