I morgon

Har inte hunnit ta något kort på tröjan än, så det får bli i morgon!
Varit hemma hos syster min.. vi klippte vårat hår, så nu är det 
toppat och lite fräschare!
I morgon är jag äntligen ledig också, känns jätte skönt faktiskt.
Varit jätte varmt idag som alla kanske märkt och det är helt underbart.
Men INTE på vagnarna.. rena döden... jäklar vad varmt.
Jämnför det med alla som lämnar sina hundar i bilarna.. hur länge 
pallar du sitta på vagnen?
På tal om vovvsingar så har Theo fått på sitt fästingmedel idag!

I morgon är tvättid bokad och den behövs verkligen!
Tänkte få röjt här hemma i morgon också när jag ändå är ledig
och har energi till det.
Men har hört att det ska bli fint väder hela veckan, man kan ju hoppas
att det stämmer så att man inte går inne och städar på den soligaste
dagen och till helgen när man är ledig igen så kommer det regn?
*Peppar peppar*

Ska nog försöka hinna pyssla om mig själv också! :)

Nattinatt!



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se