I morgon smäller det!

Då är det dags i morgon!
I morgon smäller det!
M e t a l t o w n , schala la la la! :D


Ms bror är här och dom är rätt taggade.
Mitt sätter igång när det väl gäller.
Denna dagen har gått till ingenting men det kanske är
bra också då man ska vara i full rulle under hela helgen.

Har också lyckats att tjata hål i huvudet på en av mina vänner
som inte hade någon biljett till MT men som antagligen fixat det nu.
Just för att jag tjata, även om jag fick nej två gånger innan ;)
Det lönar sig ibland! 
Och i så fall kommer det bli ännu roligare då jag inte träffat denna
vännen på flera års tid och så nu bara smäller det!
GÖTT var ordet!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se