Hemma igen, men snart tillbaka!

Tja!

Hela helgen har gått, alldeles för fort.. som vanligt!
I fredags var jag ju hos Angelica och natta över till lördagen!
Vi gick i stan och kolla, sedan tog vi en fika och där efter hem.
Åt tacos, våran vanliga middag haha, vi äter nästan alltid det då
vi ses för då var det så länge sedan man åt det senast också.
Sen blev det film och mys :)
I lördags åkte jag ju hem, hann verkligen inte mycket den dagen.
Kom hem och var jätte trött, blev typ.. middag, sova en stund och
sedan drog jag och M iväg till min syster.
Där blev vi kvar hela kvällen lång..eller snarare till morgonen. 

Och nu är redan söndagen förbi också!
Men vi har i alla fall hunnit vara ute och grilla, alltid gott :)

Sååå jaa.. i morgon ska man upp igen.. suck suck vad jag kommer vara
trött då jag bara fick sovit ca 4½ timma inatt.
Så kan det bli.
Och jag har faktiskt inte kunnat lägga mig tidigare riktigt heller nu ikväll,
har inte haft tid.. har haft massa annat att göra.
Dock blev ju grillningen ganska sent också så var faktiskt inte ens hemma
så tidigt som jag tänkte heller. Men men.

I morgon ska jag försöka ta nya andetag, jobba och sedan faktiskt 
försöka komma iväg till Angelica igen!
JA! Jag tänker åka dit över dagen.
Man är väl ändå en riktig vän som ställer upp?



Okej, detta inlägget kanske inte är så händelserikt direkt men
har varit så väldigt mycket nu i helgen som jag faktiskt inte tänker
skriva om över huvudet taget.
Svårt att komma ihåg det då som var för några dagar sedan.

Ska lägga upp lite bilder i andra inlägg i morgon på lite jag köpt.
Ses då!

Nu ska jag SOVA!


Gonatt.

// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se