Här är bilderna!

Lång resa får jag lov att säga.
Tro det här eller ej men jag har aldrig spelat på Danmarks båten
förens denna gången vi åkte, aldrig.
Och jag hade ju tur också! Började med 20 kr och gick upp över 200 Kr
på dom... faast ja... ni vet väl hur det slutar?
Äh, jag köpte 6 st cider för hälften och hälften spelade jag upp igen!
Så ändå plus :)

Nu bilder och resten av resan... vi började med att åka till Ibiza.. ;)
or not..


I baren ;)




Ser ut som en liten unge med den där minen haha


<3


Detta var en kyrka som man bara såg tornet kvar på, resten ligger
under marken som sanden själv begravt.


Detta var gamla bunkrar vi kollade på, tyckte denna bilden blev lite
cool i färgen också liksom lite "gammaldags".


En annan.. och ni ser hålet till höger? Det är högre upp än vad det 
ser ut.. fick hoppa upp...


Dock tror jag inte att man fick gå in men vi var ju nyfikna :P
Var tre rum där inne, och man såg ju att folk varit där inne förr..
massa jäkla skräp fanns det.. och det där läskigaste rummet längst in..hua!
Helt köööölsvart, fick använda kameran och blixtra för att se haha!


Sen åkte vi till egypten... typ...


Jesus






Jag och älskling <3


Måste bara tillägga att den där jävla sanden var precis ÖVERALLT sen!
Hade säkert en liter i håret haha nej men seriöst.. när jag duschade
så låg det MASSA sand runt avloppshålet i badkaret.. och det räckte
att dra sig lite i håret så hade du tusen sandkorn på dig.
Innan för tröjan, i öronen... överallt!
Såklart var man ju så trött när vi kom hem också så man orkade ju inte duscha.
Gissa hur skön min säng var nästa morgon.


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se