Fullt upp!

Hej igen efter en liten lucka i bloggen!

Fullt späckat skulle jag väl kalla det.
Var inte många timmar jag hann sova förra veckan och
det har jag hunnit känna av också.
Hela helgen var fullt inbokad också.
Först Danmark i lördags och i söndags var vi iväg och hälsade
på Ms syster!
Blev sen hemgång från hans syster också då vi fick stå i en
jävla lång kö på motorvägen i en halvtimma också...suuuck.
Allting har i alla fall varit riktigt roligt!
Dock var jag vääääldigt trött efter Danmarks resan då vi åkte
med färgan kl åtta på morgonen och tillbaka kl åtta på kvällen.
Var hemma strax efter tolv på natten.
Danmarks bilderna kommer.

Igår var det praktik som gällde och idag vakna jag knappt.
När jag väl skulle gå och lägga mig igen så ringer såklart
mobilen och efter det första samtalet var jag tvungen att ringa vidare
ett viktigt samtal för att sedan få ett ännu viktigare samtal tillbaka.
Så där satt jag och vänta och sedan blev det för sent för att lägga sig igen.
Kan ju inte missa hela dagen bara för det. Nä.
Så ja.. jag ska inte lägga mig för sent idag i alla fall.
Behöver veeerkligen sova ut!

Nu ska jag leta upp lite bilder, så kommer dom strax! :)



// PinkSugar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se