Fri!

Whooo ooo , äntligen fredag!
Nja.. kanske inte riktigt än, men jag är i alla fall ledig i morgon!
Sen helt poff pang så kommer det vara fredag och så är man ledig igen!
Gött!
Har precis kommit hem efter en rolig dag på praktiken.
Visst är det tråkigt väder ute men hela dagen idag gjorde att det kändes bra ändå.
Så nu är jag fortfarande laddad med energi faktiskt..
kanske pga jag vet att jag är ledig i morgon också?
Då när jag är ledig ska jag röja här hemma och fan ta vädret om det blir fint då! Haha!
Nu ska jag strax förbereda för middag och sedan får vi se vad vi ska slappa med och hitta på.
Måste komma iväg till banken också, men dom stänger om en KVART så kommer ju inte
hinna dit i alla fall. Får se, då måste jag komma iväg dit i morgon i alla fall då! Åh..
om det inte går att fixa via telefon då.

Yeye, hörs om en stund! 



// PinkSugar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se