Förbereda

Nu börjar det närma sig midsommar!!
Såklart ska jag ge mig ut, MED ALLA ANDRA..
för att handla mat, alkohol osv..  som det stod i tidningen
att man INTE skulle göra för att slippa alla andra miljoner
folk (som jag även läste).
Plus att alla får lön i morgon!! Jaja vi får väl se hur lång 
tid det kommer ta.
Ska göra i ordning lite här hemma också så man kan komma hem
till ett fint hem igen på söndag!
Blir även att packa i morgon också.
För på fredag åker vi tidigt!

Idag känns det bättre i mitt onda också så praktiken drog igång igen.
Dock blev det ju bara en dag denna veckan då jag är ledig i morgon också.
Dom sa att jag kunde komma om jag ville i morgon istället då men
jag har ju redan bokat upp så mycket för att hinna allt till helgen.
Asså gu.. vad mycket man måste ordna helt plötsligt när man inte har
andra vuxna som gör det åt en? :P
Har aldrig fixat en hel midsommar själv liksom... men det är väl dags? 

Lilla skrutten ligger även brevid mig här nu och är jätte nanig!
Ända sen jag hämta honom har han bara velat sova... men snart är det
väl dags för det också.


Hur ska ni fira midsommar?
Vi ska till en ö, vid ett hav på en camping i en stuga (på en sten vid en sjö i en skog?) HÖH.
Med en massa andra roliga filurer.. så jag längtar verkligen faktiskt!
Vi har även fixat spön idag så att vi kan fiska! Huhu vad längesen.

Nä, får skriva mer i morgon!
Usch vad dåligt det blivit med bilder också.. får skärpa mig lite tror jag :P
host.. och dåligt med kommentarer...grhm...

Go natt!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se