Blev att åka till vårdcentralen

Blev ingen praktik idag alls faktiskt.
Kände direkt när jag gick upp att det skulle aldrig gå.
Min höft och låret alltså.. så hörde av mig till praktiken och sedan åkte
jag vidare till vårdcentralen.
Men såklart ska man alltid ha en sån himla otur!
Precis när jag kom så fick dom in flera akutfall och deras drop in
stängdes typ.. fick bara komma in och säga men ingen läkare hade 
tid då att titta på mig.
Dom bad mig komma tillbaka efter kl fem och nu har jag varit där igen,
dock var det över två timmars väntetid nu! Kände inte att jag ville sitta
där till kl elva ikväll eller ännu längre..
Så jag sover och ser om det känns bättre i morgon annars drar jag på
drop in igen!
Jag kan ju säga att det känns bättre just nu än i morses men för det
är jag fortfarande helt handikappad att böja mig ner och att vända mig åt höger.
Spelar ingen roll om jag sitter eller står.
Kan tänka mig att eftersom man rört sig lite under dagen har det värmts upp
i det onda? I alla fall, tror jag kommer vara stel och ont i morgon bitti igen men
hoppas på att det kanske inte gör lika ont. 


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se