Arga Snickaren och planering

Mitt slappande blev att spela sims, äta och sedan titta på Arga Snickaren.
Alltså han, snickaren.. kan verkligen klämma på andras känslor.
Menar bra nu alltså.. bara av att se på programmet blir jag fan..öhm..
berörd? vet inte vad jag ska ta för ord.
Alltså han kan klämma på mina tankar av att prata med andra på tvn?
Han sätter fan i mig ner foten på rätt ställe! Och jag gillar det.
Klacksparkarna på rätt timing!
Inte för att jag behöver renovera här hemma eller har något liggandes projekt :P
men ni som sett programmet vet säkert vad jag menar.
Nä.. han är fan grym!

Hann även åka upp till mamma en stund för att hämta ett par saker.
Nu börjar jag bli riktigt trött så ska nog röra mig mot sängen strax.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  • Gå till banken
  • Ringa viktigt samtal
  • Gå till Apoteket
  • Städa
  • Äta jordgubbar
  • Träna?
  • Duscha
Det är en del av det jag ska hinna med i morgon!

Natti!!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se