Träffat Liam :)

Hej!

Åkte till Alingsås i onsdags för att hälsa på Angelica och lilla Liam.
Guu vad söt han är!! Lille plutten.  Så liten!! <3
Sov över till torsdag så jag kom hem igår igen.
Träffade Nina på torsdagen också och äntligen fick jag komma och
se hennes lägenhet!
Vi pratade massa gamla minnen och vaknade sedan av verkligheten igen.
Men har haft roligt båda dagarna, verkligen.
Saknar.

Nu ska jag strax iväg till praktiken och efter praktiken då är det helg! :D
I morgon fyller min pojkvän år... vad ska man hitta på?


// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Vart praktiserar du? =)

2010-07-09 @ 09:06:48
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se