Redo att sticka!

Då är allt packat och NÄSTAN klart!
Vi har ju faktiskt inte packat riktigt allt..
maten och så får vi ta i morgon :)
Åker redan tidigt på förmiddagen så är väl snart
dags att gå och lägga sig.

Var uppe hos mamma en liten stund förut också.
Hon har kommit hem nu efter att ha varit utomlands.
Så fick jag en liten present också! Tack!
Visar en annan dag.


För övrigt..
Alltså, jag blir galen på alla småkryp.
Jag har inte ens öppet någonstans längre men antagligen
innan så har dom lyckats komma in!
Det är typ nattfjärils bebisar???
Jag tror hela tiden att jag tagit bort den sista men så
dyker nästa upp och nästa efter det, så håller det på så.
Under tiden jag suttit här har jag väl smällt 4 st.
Vi kollade nyss på fönstret, ALLA vill verkligen in,
men det känns som att dom kommer in någonstans ändå?
Suuuuck. Jag är rädd för alla småkryp typ.



// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: lol

nattfjärils bebisar? mal är nog ordet du söker... lol

2010-07-17 @ 17:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se