Ökad tid fungerar bra

Då var det helg igen! 
Denna veckan har jag ökat mina timmar på praktiken och
det har ju faktiskt fungerat ganska bra.
Idag blev vi alla praktikanter hemskickade redan tjugo över ett
för att det fanns så lite kvar att göra så alla bara snurrade runt.
Så chefen sa till oss att gå ut i det fina vädret, tack för det :)
jag gick faktiskt hem i solskenet!

Undra hur morgon dagen blir? Vi har inte riktigt planerat eller bestämt
något direkt, tänker på pojkväns födelsedag.
Kanske ut till havet och gott på kvällen, kanske middag.. vi tar det
som det kommer verkar det som.




Nu är det helg! 


Och min pojkvän går runt och är mallig för att han har semester.
Skit ner dig ;)



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se