Nina-helg :D <3

Redan söndag igen.. vad allt går så fort!
Söndagsångest? Ja. Helgerna är för korta.
Nina min kom upp i lördags och har åkt hem idag, tråkigt.
Men vi var ute vid havet i lördags, hade nog aldrig överlevt
inne på land om man säger så :P
HUUUR varmt var det inte liksom? Nä, hade dött om jag var hemma
det kan jag lova haha.
Så först blev det sola i den stekta solen och sedan när det svalna ner
åkte vi och fiska.
Hade även med oss lite picknick där ute. Mysigt, roligt och gött var det!
Till kvällen blev det grillning och dricka, vi körde nog fan 100 % den dagen
för att hinna med så mycket som möjligt.. men det var det värt!




Idag har vi dock inte gjort allt för mycket men det har varit skönt det med,
det tråkiga var att skiljas åt när vi lämnade över henne åt tåget hem :(
Ångest, ja.


Vid havet


Hahaha grill chill

I morgon är det praktik igen och det är faktiskt roligt MEN jag får nog 
höra av mig till dom i morgon och höra och hoppas att det går bra att
jag kommer när jag kan.
För min lilla bäbi Theo (vovven) har fått någon jobbig ögoninflammation :(
Kliar, svullet, varar och gör ont. Och det har varit ett par dagar nu och vi har
tvättat med koksalt och det gillar han för stunden och torkat bort gegget,
men det har inte blivit bättre heller :( Stackaren.
Så nu får vi åka till veterinären i morgon förhoppningsvis och se om han kan
få något som tar bort det onda!




// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: nina

idag kommer du till alingsås :D:D:D::D

2010-07-07 @ 10:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se