Hemma igen från lilla semestern!

Då var vi hemma igen.
Kom hem igår.
Är faktiskt helt nöjd med vår lilla semester där borta.
Vi hade BARA fina dagar, det regnade EN natt och alla dagar
sken solen.. så jäkla gött!
Fiska gjorde vi också som jag skrev och totalt fick dom väl i alla fall 9 st!
Dock sparade vi inte alla eftersom att en del var inget att ha.
Själv äter jag inte fisk, är allergisk... tro det eller ej.
Två fina makrillar och en torsk på nästan 1,9 Kg fick vi med oss i alla fall!

Åkte lite båt, och alltså jäklar va varmt vi har haft det! Speciellt
när man åker då och det speglar sig mot vattnet dessutom.

Det negativa var väl snarare alla fästingar.. sjuk mycket fästingar detta året.
Hört att när det är kalla vintrar som i vintras så överlever flera fästingar långt
under snön eftersom att det är ganska varmt där.
Hua.. tror jag haft 6 st krypande på mig men ingen som har satt sig
(kollade efter dom hela tiden typ) så äckligt!!
Jag var väl ändå den som höll mig borta från gräset mest av alla.
Men men.

Nice var det där ute i alla fall! :)

Bilder kommer!!

// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se