Framme!

Tja!

Nu har vi landat i stugan och redan sovit en natt.
Det pissregna när vi åkte hemifrån och dugga lite när
vi kom fram men sen blev det jätte sol och jätte varmt!
Så nu har jag redan fått min första färg här ifrån också ;)
I morses vaknade vi båda runt 4?! Och var pigga??
Konstigt alltså haha, fast vi la oss lite tidigare för vi var
nog redan trötta men ändå?
Min första semesterdag kan man säga, och jag går upp 4?
Vi åt frukost runt halv 5, tittade lite på tv sen gick vi och sov
någon timma igen runt halv 7.

Ligger andra båtar här utanför i viken som sovit under natten.
Både tyskar, danskar och fransmän?

Snart ska vi ut och fiska och efter det blir det nog en liten lunch
med korv och bröd :)
Sedan kommer väl solen bli starkare och ännu varmare och dååå
ska jag bara slappa mig!

Försökte ta en bild ut över vattnet här med min cam men det blir
alldeles för ljus och försökte ändra på inställningarna men verka
inte vilja fungera. Så jag kommer skicka en bild från mobilen
strax också!


Lite kök!


Håller på att smörja lite rullar nu innan fiskandet :)


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se