Firande!

I lördags blev det firande för pojkvännen,
vi har inte riktigt haft någon fest direkt så här hemma
någon gång men nu så blev vi lite mera folk i alla fall.
Roligt hade vi och tror alla gick igång ganska ordentligt i alla fall!
Igår kom även hans bror upp som ska vara här ett par dagar tror jag.


Innan allt folk kom.


Kom inte iväg till praktiken idag, tror jag har för mycket oro i kroppen?
Tänker inte prata ut mer om det här mer än så.

Det är varmt idag, det enda jag egentligen gjort är att jag tog bilen
upp till mamma för att låna telefonen för att ringa tre samtal men fick
inte tag på någon av dom jag sökte. Så typiskt.
Och det var väl dom som kunde släppt lite på oron, men men.
Nytt försök i morgon i alla fall.

Nu ska jag strax göra mat och jag hoppas att vi kanske kan åka
ut mot havet eller något där man kan slappna av lite grann.


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se