Fånga krabbor

Någon mer som hörde åskan igår kväll och inatt?
Jäklar vilken smäll det kom igår kväll, från ingenstans!
Den var precis här utanför, men man hade inte hört något muller innan.
Och det kom inget mer än så heller.
Inatt dock hörde jag en del muller men vaknade nog mest av de piskande
regnet, jäklar alltså.
Men värmen har då inte försvunnit för det.

Och igår.. vi kom ju faktiskt ut lite grann.
Fiskade krabbor faktiskt! Bara sådär.


Vi fick fyra st i alla fall!

Och inte bara det.. alla utom min syster hade någon krypande fästing på sig också!
FYFAN va äckligt.

Vi var en bit bort efter Kungsbacka faktiskt och på vägen hem
åkte jag dessutom in i min allra första poliskontroll.
Jag som suttit och tänkt på det nu i de senaste dagarna..
"undra när min första kontroll ska komma.. hoppas fan jag är själv då så
det inte behöver bli så nervöst"
Yeah right... hela bilen var ju full!!
Men det gick bra såklart :)


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se