Yra runt hela dagen

Shit vilken lång dag.
Vaknade ganska sent dock, var uppe vid 12!
Gick ut med Theo, åt frukost och gjorde mig i ordning 
för att åka vidare.
Vi kom iväg runt 13 och har varit iväg och shoppat,
storhandlat osv ända till kl 20 då vi var på väg hemåt igen!
Middagen fick jag inte i mig förens runt halv elva nu ikväll.

Sov dåligt natten som varit också... min djupsömn kom inte
förens efter sex någon gång i morses.
Jag och min pojkvän kollade på film ända till runt fem nånstans.
Nääh hua.. efter middagen har jag i alla fall tagit mig ett långt,
skönt bad eftersom man blivit så slut i kroppen efter denna dagen.

Shopping kommer upp på bilder i morgon, orkar faktiskt inte nu :P
Klockan är över ett och är nog dags att röra sig mot sängen.

Sov gott!


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se