Vill inte lägga mig!

Hej, lite sådär oskyldigt sitter jag fortfarande uppe.
Borde ha lagt mig för två timmar sen typ!
Man ska ju ändå upp halv sju.. 
den där praktiken imon känns inte speciellt lockande.
Känns ju lite ångest alltså.
Det tar faktiskt på en att vakna, gå upp från
en varm säng, mötas av femton minus grader
och veta att man ska vara ute i dessa
i minst fyra timmar!!
Man blir stelfrusen varje gång!
Och nu när fötterna är som dom är får vi väl
se hur det går.
Vill bara att tiden ska gå lite fortare tills jag får
en ny praktik! Men dom segar ju sååå!
Visst, jag kommer sakna denna praktiken jag
har nu, för alla är så söta och trevliga där.
Men det är ändå inget som ligger i mina framtidshänder.
UUh, vill inte lägga mig ens :(




// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se