Varit på mässan!


My Dog Mässan - En massa papillion! :D


Vi var ju på My Dog idag och det var en massa vovvsingar där! :D
Flera raser man inte ens sett.
Såg en ras som jag skulle kunna tänka mig som nästa faktiskt!
Vi tittade på freestyle, jäklar vad roligt det är och se sånt!
Tyvärr kommer ju jag igen då, när jag ser lyckan springer fram..
var såååå jobbigt att hålla tårarna inne!
Jag är så känslig för den där himla lyckan.
Hundar är rääättt duktiga på att visa sin lycka kan man säga,
sjukt svårt för mig att stå och filma samtidigt som jag ska få tårarna
att inte ploppa ur ögonen på mig.
Usch, är ju jobbigt att bara tänka på det nu! :P

Vi köpte lite saker till skrutten också.

Nytt koppel, ett shampo och balsam spray,
en jacka, en leksak (som han inte kan sluta leka med),
och en brabrabra kam.

Det var nog det, här kommer Theo och visar upp sin fina jacka! :'D


Han fryser väldigt mycket ute nu.. och denna jackan är
mycket varmare än hans lilla täcke.
Nu tyckte han det var roligt ute igen.
(Han har vägrat gå ut innan)

Är han inte söt? :D
Mitt lilla hjärta!


// PinkSugar

Kommentarer
Postat av: Daniella

Haha syrrans vovve Tilda fryser oxå väldigt mkt ute nu så hon har oxå fått sej ett litet täcke :P

me hon skämms så när hon får på sej sånt.. men efter en stund så slutar hon nog tänka på de :P

2010-01-08 @ 19:37:53
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se