Trött

Ja då har jag sparkat mig själv i baken för att komma igång igen!
Var ju inget lockande, varit hur trött som helst idag.
Men blir lite så när man varit bortom verkligheten några dagar.
Åkte upp till mamma och tittade på en film, 
ville helst sova hela filmen men valde att kolla.
Efter det åkte jag och M och handlade, 
behövdes verkligen.. knappt någon frukostmat över huvud taget.

Och nu har jag suttit och skrivit lista till mig själv vad
som jag ska lägga mina pengar på denna månaden.
Detta blir så jäkla svårt när jag behöver en del och vill 
ha massor.. ja, som det brukar vara.
Så nu gäller det att tänka rätt vad jag ska prioritera först.

Suuuck..... :(




// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se