Svenska Postkodslotteriet - Kortedala!!



Såg igår att dom hade byggt upp en scen här på torget
och bajamajor stod uppställda när jag och Angelica gick förbi.
Vi frågade vad som skulle hända och fick reda på
att Postkodslotteriet skulle vara här!
Jaa nu är det ju faktiskt så att Kortedala har vunnit
deras rekordsumma på 158 miljoner!!
Och när jag fick reda på det så kände jag ju bara
FYFAN att man inte hade någon lott!
För sånt här tror man ju att det aldrig sker.
Nej men sen fick jag reda på att det var inte exakt
mitt postnr som vunnit utan husen nedanför mig.
Då kände jag att nää hade nog varit värre om man
hade haft en lott och sen att dom brevid vinner bara.
Men vi bestämde i alla fall oss för att kolla på detta som
varit idag och sänds på Tv4 på lördag (kanske är man med,
hahaha) vi får väl se!


Viftar med sina checkar!


Han känner ni nog igen!

Magdalena Graaf! Även Sandra Dahlberg var där :)

Folkmassa

Vinnarna!

Fattar ni att en familj vann 16 miljoner?
De andra ca 7 miljoner var och två stycken en summa
på minst 2 miljoner var det lägsta!





Tv4 på lördag då alltså ;)



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se