Råttor i källaren!



Ser ni råttan?
Detta kära djur springer nere i min källare... har sett TRE stycken nu,
såklart i ett och samma förråd.. för det är ju tur att man har grannar
som har mat i källarförrådet! Det är precis vad man brukar ha!
Det lockar ju inte små gnagare att komma in.
Jävlar vad dom röjer där nere alltså, det prasslar ju överallt.
Har tvätten nere i källaren nämligen, därför jag ränner där.
Som tur är, är jag verkligen inte rädd för råttor då jag har egna sådana
små husdjur!
Eller ja, jag och min syster rättare sagt och dom bor hos henne.
Men nere bland mina saker vill jag inte ha dom!
Skulle inte vilja ha mina tama råttor bland sängkläderna liksom.
Nää, nu ska vi säga till hyresvärden här tror jag allt!
Än så länge är dom bara i förrådet, snart blir det fler som springer
över hela golven.. nej tack!




// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se