Rätt munstycke?

Nu ska jag berätta hur otroligt smart jag varit.
Fick ju det där fotbadet i present med tillbehör.
Det ena tillbehöret var en borste som går på batteri som man ska ha i duschen,
för mesta dels kroppspeeling men även till fötterna.
Därför fanns det olika munstycken till borsten.
Jag tog ett och satte igång och peela kroppen.. funkade ju bra tänkte jag.
Kände skillnaden och allt och sådär.
Bara det när jag stängde av vattnet från kranen började jag känna hur det börja svida så himla mycket!
Ni kan ju gissa vad jag gjort?

Tog såklart munstycket som var till för fötterna, den grovaste.
När man är i vatten känner man ju inte om man river sig eller så.
Precis så hände ju för mig då.

Så nu har jag liknande skrapsår på knät, höfterna, svanken och vid nyckelbenet...
fint med skorpor idag!

SMIDIGT VA! :P


// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se