Promenad och på väg mot gymmet!





I morses när jag promenera med Theo var det verkligen jätte skönt ute!
En jätte sol och klar blå himmel! 
Det enda som fattades var den där varma koppen choklad.
Har varit fint hela dagen tills det blev mörkt igen.

Lite senare tog jag mitt första steg mot gymmet.
Alltså, skulle iväg och skaffa mig själva gymkortet.
Fick lite visning och sådär men så när jag väl skulle betala får man
reda på att dom bara tar imot kontanter!
Irriterande, jaaaaa!!
Så var ju bara att åka hem igen då.
Suck..  men jag kommer åka dit igen snarast!
Meningen är ju att man ska komma igång nu på nya året,
har redan gått en månad förlorad :P



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se