Modet till våren

Har jag en känsla av att inte alls passa in i!
Jag är ingen som följer modet direkt sådär,
men ibland kommer ju vissa "mode perioder"
som man hittar mycket mera kläder och skor
i än vad man gjort andra gånger, kanske för
att det passar ens egna stil lite mera.
Jag menar som det här med nitarna på skorna
och överallt annars, som det har varit nu..
passar t.ex mig väldigt bra!
Jag älskar det!
Då har jag liksom hittat massa kläder jag viljat
ha, och köpt.
Men nu när nästa modevåg kommer, försvinner
ju detta mer eller mindre.
Istället kommer det en rush av andra kläder
som kanske inte faller en i smaken direkt.
DETTA har jag en känsla av.. då får man ju
ännu mindre att hitta i butikerna.
Brukar verkligen inte kolla modet och så, men
nu fick jag bara för mig att leta upp det till våren.
Och vad jag förstår det som, är det inget för mig.
Men kanske har fel också, kanske kommer en hel
del fina kläder också!
Beige och hudfärgat.. hängiga kläder eller blommigt
och färgglatt.. mjaaa.. vi får väl se!
Är absolut mer inne på dom slitna jeansen och nitar!



// PinkSugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Blogg listad på Bloggtoppen.se